poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Co dziś zjem na śniadanie - kanapka z rukolą, salami, pomidorkami i pestkami dyni

Też macie ten problem? Co rano zadajecie sobie pytanie - co dziś zjem na śniadanie? Ja od kilku dni staram się walczyć z tym problemem. Postaram się i Wam w tym pomóc. Z tej racji, że teraz będzie kilka wolnych dni, będę mogła zrobić coś pysznego na śniadanka. Dziś kanapka. Pomyślicie, kanapka, jak kanapka. Nic szczególnego. Ale jednak nie. Świetne połączenie podpatrzone w Camelocie w Krakowie. Swoją drogą jestem ogromną fanką wszelkiego rodzaju ciabatt i bagietek z pysznymi dodatkami.
Dziś rukola z pysznym salami (jedno pikantne drugie łagodne, oba z budki z węgierskimi wędlinami z Kleparza), pomidorki truskawkowe i pestki dyni. Do wyboru może być bagietka, ciabatta lub cokolwiek, co Wam smakuje.
Dzień dobry :-)

Kanapka z rukolą, salami, pomidorkami i prażonymi pestkami dyni


Składniki:

  • pieczywo - ciabatta/bagietka
  • kilka plasterków salami
  • pomidorki koktajlowe
  • garść rukoli
  • prażone na suchej patelni pestki dyni
  • masło

Na przekrojoną ciabattę/bagietkę posmarowaną masłem układamy rukolę, salami, przekrojone na pół pomidorki i posypujemy prażonymi pestkami dyni.
Szybko, prosto, smacznie :-)
Smacznego:-)

6 komentarzy:

  1. wspaniałe kanapki, poczęstowałabym się w przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jem cokolwiek, byle szybko:) Na takie cuda to tylko w wolne dni sobie pozwalam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zwykle nie mam czasu na zadawanie sobie pytan - za wczesnie zaczynam prace... Ale kiedy akurat mam czas, to chetnie siegam po takie kanapki jak twoje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. takie kolorowe kanapki bardzo lubię! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomidorki koktajlowe są słodkie! Wyglądają uroczo, wskakują same do ust i smakują wybornie!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubie kolorowe i takie duże śniadania. Kacha

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :-) Będzie mi bardzo miło jeśli osoby komentujące anonimowo wskażą swoje imię lub nick, wtedy będę wiedzieć, jak się do Państwa zwracać :-)