sobota, 18 maja 2013

Truskawki z bitą śmietaną

Smak mojego dzieciństwa. Pochłonęłam w mgnieniu oka. Kremówka z odrobiną cukru pudru i ziarenkami wanilii. Idealny deser na ciepłe dni, niby nic wielkiego, ale jednak. Dużo pisać nie będę, bo nie ma po co, każdy wie, co to jest :-)

Truskawki z bitą śmietaną


Składniki (na dwie porcje):

  • kubeczek kremówki (30%)
  • 1/4 łyżki cukru pudru
  • ziarenka z 1/4 laski wanilii
  • ok. 200 g truskawek
  • listki świeżej mięty

Kremówkę ubijamy z cukrem pudrem i ziarenkami wanilii (uważamy, aby nie ubijać za długo, bo zrobi się masełko:))
Truskawki myjemy, osuszamy, kroimy na kawałeczki.
W pucharkach na przemian układamy bitą śmietanę i truskawki. Ozdabiamy listkiem mięty.
Smacznego:-)

3 komentarze:

  1. Po prostu uwielbiam truskawki ze śmietaną! Mogłabym je jeść na śniadanie, obiad i kolację :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również gotuję prosto z Krakowa =D
    mam mega smaka na truskawki, moje za niedługo se przywiozą do domu! :)

    zapraszam na indyka w pomarańczach i na rozdanie :)
    www.cookplease.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz :-) Będzie mi bardzo miło jeśli osoby komentujące anonimowo wskażą swoje imię lub nick, wtedy będę wiedzieć, jak się do Państwa zwracać :-)